یزدفردا "معاون مالی اداری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد :نمایشگاه آثار فرهنگی وهنری هنرمندان یزدی در کشور های حوزه خلیج فارس برپا می شود.
به گزارش یزدفردا به نقل از روابط عمومی این اداره  ، معاون مالی اداری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد ، در بازگشت از کشور امارات با اعلام این خبر گفت : به زودی با هماهنگی سفارت جمهوری اسلامی ایران در امارت و همکاری تعدادی از ایرانیان مقیم دبی ، نمایشگاه و فروشگاه آثار فرهنگی و هنری هنرمندان یزدی برپا می شود.
سید حسین اسعدی که به منظور بررسی ظرفیت های موجود ، شناسایی امکانات و بازاریابی جهت ایجاد نمایشگاه و فروشگاه آثار هنرمندان یزدی به دبی سفر کرده بود افزود : با رایزنی های صورت گرفته مقدمات برگزاری نمایشگاه آثار فرهنگی و هنری هنرمندان یزدی فراهم شد.
معاون اداره کل اظهار داشت : به زودی با کشورهای عمان و کویت نیز جهت برپایی نمایشگاه و فروشگاه آثار هنرمندان استان اقدام خواهد شد.
وی هدف از برگزاری چنین نمایشگاهی را حمایت از هنرمندان و کمک به آنها برای توسعه صادرت محصولات فرهنگی و هنری از قبیل تابلوهای خوشنویسی ، نقاشی ، عکاسی ، طراحی و هنرهای تجسمی عنوان کرد

یزدفردا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا